A A A K K K
для людей із порушенням зору
Слобідсько-Кульчієвецька громада
Хмельницька область, Кам’янець-Подільський район

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ проекту рішення Слобідсько – Кульчієвецької сільської ради «Про встановлення місцевих податків і зборів на 2020 рік» ЧАСТИНА ІІІ

Дата: 11.05.2019 16:09
Кількість переглядів: 647

          V. Механізм, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми

 

Запропоновані механізми регуляторного акта, за допомогою яких можна розв’язати проблему:

         В результаті визначення цілі, проведення аналізу поточної ситуації на території Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради, аналітичних показників Кам’янець-Подільського управління  ГУ ДФС у Хмельницькій області, інформації відділу фінансів, відділу земельних відносин, відділу містобудування, архітектури, ЖКГ та надзвичайних ситуацій Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради, проведених консультацій, нарад та зустрічей, основним механізмом, яке забезпечить розв’язання визначеної проблеми є встановлення запропонованих місцевих податків і зборів на 2020 рік.

 

Заходи, які мають здійснити органи влади для впровадження цього регуляторного акта:  

Розробка проекту рішення Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради "Про встановлення місцевих податків і зборів" на 2020 р. та АРВ до нього.

Проведення консультацій з суб'єктами господарювання.

Оприлюднення проекту разом з АРВ та отримання пропозицій і зауважень.

Підготовка експертного висновку комісії щодо відповідності проекту рішення вимогам статей 4, 8 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".

Отримання пропозицій по удосконаленню від Державної регуляторної служби України.

Прийняття рішення на пленарному засіданні сесії сільської ради.

Оприлюднення рішення у встановленому законодавством порядку.

Проведення заходів з відстеження результативності прийнятого рішення.

 

VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги.

 

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва не підлягають розрахунку, оскільки встановлені нормами Податкового кодексу України. Органи місцевого самоврядування наділені повноваженнями лише встановлювати ставки місцевих податків та зборів, не змінюючи порядок їх обчислення, сплати та інші адміністративні процедури.

Тест малого підприємництва додається.

 

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Запропонований термін дії акта:

один рік.

 

 

 

 

Обґрунтування запропонованого терміну дії акта:

У разі, якщо сільська рада у термін до 15 липня не прийняла рішення про встановлення відповідних місцевих податків і зборів на наступний рік, такі податки справляються, виходячи з норм цього Кодексу, із застосуванням їх мінімальних ставок та без застосування відповідних коефіцієнтів, а плата за землю справляється із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю (підпункт 12.3.5 пункту 12.3 статті 12 ПКУ, абзац 2 частина 5 розділу XIX Прикінцеві положення ПКУ).

Враховуючи норми Бюджетного та Податкового кодексів України, органи місцевого самоврядування мають щорічно переглядати розміри ставок місцевих податків та зборів, що справляються в установленому ПКУ порядку. Відповідні ставки будуть діяти лише протягом року, на який прийняті.

 

VIII.  Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Основними показниками результативності акта є:

  •              - забезпечення відповідних надходжень до сільського бюджету від сплати місцевих податків і зборів.

    Надпись:              - забезпечення відповідних надходжень до сільського бюджету від сплати місцевих податків і зборів. створення фінансових можливостей місцевої влади для задоволення соціальних та інших потреб територіальної громади;
  • кількість фізичних та юридичних осіб, на яких поширюється дія акта, не обмежується;

 

п/н

Назва показника

У разі прийняття рішення про місцеві податки та збори на 2020 р.

Ставка, %

Очікуваний обсяг надходжень тис.грн.

1

Разом надходжень до місцевого бюджету, в тому числі:

Х

7025,0

 

- Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

1,4

340,3

 

- Туристичний збір

 

0,3

39,0

 

- Плата за землю

(ставка земельного податку)

1,5%

1525,0

 

- Єдиний

10,0

5095,7

 

Транспортний податок

25 тис.грн.

25,0

2

Кількість суб`єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта, один.

3483

3

Розмір коштів, що витрачатимуться суб’єктами господарювання та/або фізичних осіб, пов’язаними з виконаннями вимог акту, грн.

7025,0

4

Час, що витрачатиметься суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог акта, години на 1 суб.

2

5

Рівень поінформованості суб`єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта, %

Оприлюднені повідомлення, проект рішення, АРВ:

- на офіційному сайті Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради;

- на стенді Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради

 89%

 

 

IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

 

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися виконавчим комітетом Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради.

Метод проведення відстеження результативності:

Статистичний

Вид даних, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності:

Статистичні

- аналітичні показники Кам’янець-Подільського управління  ГУ ДФС у Хмельницькій області,

- інформації відділу фінансів,

- відділу земельних відносин,

- відділу містобудування, архітектури, ЖКГ та надзвичайних ситуацій Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради

           Цільова група: суб’єкти господарювання та фізичні особи – платники місцевих подат-ків і зборів.

          Базове відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись після на-

брання чинності цим регуляторним актом, протягом першого року дії даного рішення шляхом статистичного аналізу показників місцевих податків і зборів, що надходять до сільського бюджету.

          Повторне відстеження буде здійснюватись через рік після проведення базового відсте-

ження, в результаті якого відбудеться порівняння показників базового та повторного відсте-

ження. У разі виявлення неврегульованих та проблемних питань шляхом аналізу якісних показників дії цього акта, ці питання будуть врегульовані шляхом внесення відповідних змін.

         Періодичне відстеження один раз на кожні три роки з дня закінчення повторного відс-

теження результативності регуляторного акта.

        Можливої шкоди від наслідків дії акта не вбачається.

        Пропозиції та зауваження щодо проекту даного регуляторного акта та аналізу його регу-

ляторного впливу просимо надсилати в письмовій формі на адресу розробника у відділ фінансів  Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради (с. Слобідка- Кульчієвецька, вул.. Механізаторів,45, тел. 7-07-83), E-mail: sl-ksrada@ukr.net  протягом місяця з дня оприлюднення проекту даного регуляторного акта та аналізу його регуляторного впливу.

 

Сільський голова

Слобідсько-Кульчієвецької

сільської ради                                                                               Р.О. Нестеров

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора