Інформаційна картка адміністративної послуги "Призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі"
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом начальника управління соціального захисту населення
«__29__»____11_____2021 року
№ ____49______
_______________ П. Середа
інформаційна картка адміністративної послуги
Призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі
(назва адміністративної послуги)
Управління соціального захисту населення Кам’янець-Подільської районної державної адміністрації
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги |
||
1. |
Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги |
32300 Хмельницька область вул. Троїцька, 2, м. Кам’янець-Подільський |
2. |
Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги |
Понеділок-четвер з 8.00 до 17.00; п’ятниця з 8.00 до 16.00; середа з 8.00 до 20.00 вихідні дні – субота, неділя. |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги |
т. (03849) 7-60-00, Е-mail: upszn6808@ukr.net |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4. |
Закони України |
ЗУ «Про соціальні послуги»
|
5. |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова КМУ від 23.09.2020 року №859 «Порядок |
6. |
Акти центральних органів виконавчої влади |
? |
7. |
Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування |
Положення про управління соціального захисту населення Кам’янець-Подільської районної державної адміністрації |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
8. |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Висновок лікарської комісії медичного закладу щодо потреби в догляді громадян похилого віку, невиліковно хворих осіб; копія медичного висновку про дитину з інвалідністю віком до 18 років за формою, затвердженою МОЗ |
9. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
1. Заяви про згоду надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі; 2. Заяви про згоду отримувати соціальні послуги; 3. Копія свідоцтва про народження дитини (у разі надання дитині соціальних послуг з догляду на непрофесійній основі); 4. Декларація про доходи та майновий стан (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї) за формою, затвердженою Мінсоцполітики. У декларації також зазначається інформація про склад сім’ї фізичної особи, яка надає соціальні послуги; 5. Копія довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією (для осіб з інвалідністю); 6. Висновок лікарської комісії медичного закладу щодо потреби в догляді громадян похилого віку внаслідок когнітивних порушень за формою, затвердженою МОЗ; 7. Висновок лікарської комісії медичного закладу щодо потреби в догляді невиліковно хворих осіб, які через порушення функцій організму не можуть самостійно пересуватися та самообслуговуватися, за формою, затвердженою МОЗ; 8. Копія медичного висновку про дитину з інвалідністю віком до 18 років за формою, затвердженою МОЗ; 9. Довідка про захворювання дитини на тяжке перинатальне ураження нервової системи, тяжку вроджену ваду розвитку, рідкісне орфанне захворювання, онкологічне, онкогематологічне захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкий психічний розлад, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гостре або хронічне захворювання нирок IV ступеня, про те, що дитина отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, що видана лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу в порядку та за формою, встановленими МОЗ; 10. Копія рішення суду про обмеження цивільної дієздатності або визнання недієздатною особи, якій надаються соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі (для недієздатних осіб та осіб, цивільна дієздатність яких обмежена); 11. Копія рішення суду або органу опіки та піклування про призначення опікуна або піклувальника особі, якій надаються соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі (для опікунів або піклувальників).
|
10. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Заява може бути подана в електронній формі (з використанням засобів телекомунікаційних систем, через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, зокрема з використанням кваліфікованого електронного підпису) структурному підрозділу з питань соціального захисту населення. |
11. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно. |
|
У разі платності: |
|
11.1 |
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата |
? |
11.2. |
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу |
? |
11.3. |
Розрахунковий рахунок для внесення плати |
? |
12. |
Строк надання адміністративної послуги |
Протягом десяти днів після подання повного пакету документів. |
13. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
Не повний пакет документів, не відповідає статусу. |
14. |
Результат надання адміністративної послуги |
Виплата допомоги |
15. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Фізичною особою, яка надає соціальні послуги |
16. |
Примітка |
Зразок заяви додається. |