Слобідсько-Кульчієвецька громада
Хмельницька область, Кам’янець-Подільський район

Інформаційна картка адміністративної послуги "Призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі"

Дата: 29.12.2021 10:02
Кількість переглядів: 195

           

                                                                                                           ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказом начальника  управління  соціального захисту населення

«__29__»____11_____2021 року

№ ____49______

_______________  П. Середа

 

 

 

 

інформаційна картка адміністративної послуги

Призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі

(назва адміністративної послуги)

Управління соціального захисту населення Кам’янець-Подільської районної державної адміністрації

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

32300 Хмельницька область вул. Троїцька, 2,                    м. Кам’янець-Подільський

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Понеділок-четвер з 8.00 до 17.00;

п’ятниця з 8.00 до 16.00;

середа з 8.00 до 20.00

вихідні дні – субота, неділя.

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

т. (03849) 7-60-00, Е-mail: upszn6808@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

ЗУ «Про соціальні послуги»

 

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова КМУ від 23.09.2020 року №859 «Порядок
подання та оформлення документів, призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі»

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

?

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

Положення про управління соціального захисту населення Кам’янець-Подільської  районної державної адміністрації

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Висновок лікарської комісії медичного закладу  щодо потреби в догляді громадян похилого віку, невиліковно хворих осіб; копія медичного висновку про дитину з інвалідністю віком до 18 років за формою, затвердженою МОЗ

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заяви про згоду надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі;

2. Заяви про згоду отримувати соціальні послуги;

 3. Копія свідоцтва про народження дитини (у разі надання дитині соціальних послуг з догляду на непрофесійній основі);

4. Декларація про доходи та майновий стан (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї) за формою, затвердженою Мінсоцполітики. У декларації також зазначається інформація про склад сім’ї фізичної особи, яка надає соціальні послуги;

5. Копія довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією (для осіб з інвалідністю);

 6. Висновок лікарської комісії медичного закладу щодо потреби в догляді громадян похилого віку внаслідок когнітивних порушень за формою, затвердженою МОЗ;

7. Висновок лікарської комісії медичного закладу щодо потреби в догляді невиліковно хворих осіб, які через порушення функцій організму не можуть самостійно пересуватися та самообслуговуватися, за формою, затвердженою МОЗ;

8. Копія медичного висновку про дитину з інвалідністю віком до 18 років за формою, затвердженою МОЗ;

9. Довідка про захворювання дитини на тяжке перинатальне ураження нервової системи, тяжку вроджену ваду розвитку, рідкісне орфанне захворювання, онкологічне, онкогематологічне захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкий психічний розлад, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гостре або хронічне захворювання нирок IV ступеня, про те, що дитина отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, що видана лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу в порядку та за формою, встановленими МОЗ;

10. Копія рішення суду про обмеження цивільної дієздатності або визнання недієздатною особи, якій надаються соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі (для недієздатних осіб та осіб, цивільна дієздатність яких обмежена);

11. Копія рішення суду або органу опіки та піклування про призначення опікуна або піклувальника особі, якій надаються соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі (для опікунів або піклувальників).

 

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява може бути подана в електронній формі (з використанням засобів телекомунікаційних систем, через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, зокрема з використанням кваліфікованого електронного підпису) структурному підрозділу з питань соціального захисту населення.  

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно.

 

У разі платності:

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

?

11.2.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

11.3.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

?

12.

Строк надання адміністративної послуги

Протягом десяти днів після подання повного пакету документів. 

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Не повний пакет документів, не відповідає статусу.

14.

Результат надання адміністративної послуги

Виплата допомоги

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Фізичною особою, яка надає соціальні послуги

16.

Примітка

Зразок заяви  додається.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора