A A A K K K
для людей із порушенням зору
Слобідсько-Кульчієвецька громада
Хмельницька область, Кам’янець-Подільський район

Інформаційна картка адміністративної послуги "Призначення та виплата допомоги на дітей, над якими встановлено опіку та піклування"

Дата: 29.12.2021 10:35
Кількість переглядів: 91

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказом начальника  управління  соціального захисту населення

«__29__»____11_____2021 року

№ _____49______

_______________  П. Середа

 

 

 

інформаційна картка адміністративної послуги

Призначення та виплата допомоги на дітей, над якими встановлено опіку та піклування (назва адміністративної послуги)

Управління соціального захисту населення Кам’янець-Подільської районної державної адміністрації

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

32300 Хмельницька область вул. Троїцька, 2,                           м. Кам’янець-Подільський

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Понеділок-четвер з 8.00 до 17.00;

п’ятниця з 8.00 до 16.00;

середа з 8.00 до 20.00

вихідні дні – субота, неділя.

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

т. (03849) 7-60-00, Е-mail: upszn6808@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

ЗУ від 21.11.1992р. №2811 «Про державну допомогу сім’ям з дітьми»

 

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова КМУ від 27.12.2001 року №1751 «Про порядок призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми»

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

?

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

Положення про управління праці та соціального захисту населення Кам’янець-Подільської  районної державної адміністрації

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Призначається особам, визначеним в установленому порядку опікунами чи піклувальниками дітей, які внаслідок смерті батьків, позбавлення їх батьківських прав, хвороби батьків чи з інших причин залишилися без батьківського піклування та відповідно до законодавства набули статусу дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування.

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява опікуна чи піклувальника про призначення допомоги, яка складається за формою, затвердженою Мінсоцполітики;

2. Копія рішення органу опіки та піклування або суду про встановлення опіки чи піклування над дитиною-сиротою або дитиною, позбавленою батьківського піклування;

3.  Копія свідоцтва про народження дитини;

4. довідка про реєстрацію місця проживання опікуна (піклувальника) та дитини (для дітей, над якими встановлено опіку чи піклування і які є вихованцями дитячих навчальних закладів, що фінансуються не за рахунок бюджетних коштів, - видана органом реєстрації довідка, в якій зазначено статус дитячого навчального закладу та за які кошти він фінансується, а також підтверджено факт перебування в ньому дітей);

5. Довідки про місячні розміри пенсії, аліментів, стипендії, державної допомоги, що одержує на дитину опікун чи піклувальник (у разі одержання пенсії на дитину органи соціального захисту населення використовують відомості про розмір пенсії, що надійшли від органів Пенсійного фонду України на електронних носіях інформації);

6. Медичний висновок про дитину з інвалідністю віком до 18 років, виданий в установленому МОЗ порядку.

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заяви з необхідними документами для призначення державної допомоги сім’ям з дітьми приймаються від громадян уповноваженими посадовими особами виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади або в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики, інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування або Єдиний державний веб-портал електронних послуг). 

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно.

 

У разі платності:

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

?

11.2.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

11.3.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

?

12.

Строк надання адміністративної послуги

Протягом десяти днів після подання повного пакету документів. 

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Не повний пакет документів, не відповідає статусу.

14.

Результат надання адміністративної послуги

Виплата допомоги

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто заявником, або уповноваженою особою. 

16.

Примітка

-

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора