Інформаційна картка адміністративної послуги "Державна допомога на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях"
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом начальника управління соціального захисту населення
«__29__»____11_____2021 року
№ ____49______
_______________ П. Середа
інформаційна картка адміністративної послуги
Державна допомога на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях
(назва адміністративної послуги)
Управління соціального захисту населення Кам’янець-Подільської районної державної адміністрації
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги |
||
1. |
Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги |
32300 Хмельницька область вул. Троїцька, 2, м. Кам’янець-Подільський |
2. |
Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги |
Понеділок-четвер з 8.00 до 17.00; п’ятниця з 8.00 до 16.00; середа з 8.00 до 20.00 вихідні дні – субота, неділя. |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги |
т. (03849) 7-60-00, Е-mail: upszn6808@ukr.net |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4. |
Закони України |
ЗУ від 26 квітня 2001 року. № 2402-III «Про охорону дитинства»
|
5. |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова КМУ від 13.03.2019 року №250 «Порядок |
6. |
Акти центральних органів виконавчої влади |
? |
7. |
Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування |
Положення про управління соціального захисту населення Кам’янець-Подільської районної державної адміністрації |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
8. |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Посвідчення багатодітної сім’ї |
9. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
1. Заява; 2.Посвідчення батьків багатодітної сім’ї (з пред’явленням оригіналу) та посвідчення дитини з багатодітної сім’ї (з пред’явленням оригіналу); 3.свідоцтва про народження всіх дітей (з пред’явленням оригіналів). |
10. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Заява може бути подана в електронній формі (з використанням засобів телекомунікаційних систем, через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, зокрема з використанням кваліфікованого електронного підпису) структурному підрозділу з питань соціального захисту населення. |
11. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно. |
|
У разі платності: |
|
11.1 |
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата |
? |
11.2. |
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу |
? |
11.3. |
Розрахунковий рахунок для внесення плати |
? |
12. |
Строк надання адміністративної послуги |
Протягом десяти днів після подання повного пакету документів. |
13. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
Не повний пакет документів, не відповідає статусу. |
14. |
Результат надання адміністративної послуги |
Виплата допомоги |
15. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Особисто заявником, або уповноваженою особою. |
16. |
Примітка |
Зразок заяви додається. |