Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги
|
1.
|
Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги
|
32300 Хмельницька область вул. Троїцька, 2, м. Кам’янець-Подільський
|
2.
|
Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги
|
Понеділок-четвер з 8.00 до 17.00;
п’ятниця з 8.00 до 16.00;
середа з 8.00 до 20.00
вихідні дні – субота, неділя.
|
3.
|
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги
|
т. (03849) 7-60-00, Е-mail: upszn6808@ukr.net
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
|
4.
|
Закони України
|
ЗУ від 31.12.2020р. №2342-IV «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»
|
5.
|
Акти Кабінету Міністрів України
|
Постанова КМУ від 26.06.2019 року №552 «Деякі питання виплати державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом “гроші ходять за дитиною”, оплати послуг із здійснення патронату над дитиною та виплати соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя, підтримки малих групових будинків".
|
6.
|
Акти центральних органів виконавчої влади
|
?
|
7.
|
Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування
|
Положення про управління соціального захисту населення Кам’янець-Подільської районної державної адміністрації
|
Умови отримання адміністративної послуги
|
8.
|
Підстава для одержання адміністративної послуги
|
рішення районної, районної у м. Києві держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради про влаштування дитини до дитячого будинку сімейного типу або прийомної сім’ї;
|
9.
|
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них
|
1. Заява батьків-вихователів і одного з прийомних батьків, що складається за формою, затвердженою Мінсоцполітики;
2. Копія свідоцтва про народження дитини,
3. Копія рішення про влаштування дитини до дитячого будинку сімейного типу або прийомної сім’ї;;
4. Документи, що підтверджують статус дитини;
5. Інформація органу державної виконавчої служби про розмір аліментів;
6. Довідка з місця навчання про розмір стипендії;
7. Копія висновку медико-соціальної експертної комісії або медичного висновку лікарсько-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу про дитину з інвалідністю, що видані в установленому МОЗ порядку.
|
10.
|
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
|
Заява може бути подана в електронній формі (з використанням засобів телекомунікаційних систем, через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, зокрема з використанням кваліфікованого електронного підпису) структурному підрозділу з питань соціального захисту населення.
|
11.
|
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
|
Безоплатно.
|
|
У разі платності:
|
11.1
|
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата
|
?
|
11.2.
|
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу
|
?
|
11.3.
|
Розрахунковий рахунок для внесення плати
|
?
|
12.
|
Строк надання адміністративної послуги
|
Протягом десяти днів після подання повного пакету документів.
|
13.
|
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
|
Не повний пакет документів, не відповідає статусу.
|
14.
|
Результат надання адміністративної послуги
|
Виплата допомоги
|
15.
|
Способи отримання відповіді (результату)
|
Особисто заявником, або уповноваженою особою.
|
16.
|
Примітка
|
Зразок заяви додається.
|