Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги
|
1.
|
Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги
|
32300 Хмельницька область вул. Троїцька, 2, м. Кам’янець-Подільський
|
2.
|
Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги
|
Понеділок-четвер з 8.00 до 17.00;
п’ятниця з 8.00 до 16.00;
середа з 8.00 до 20.00
вихідні дні – субота, неділя.
|
3.
|
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги
|
т. (03849) 7-60-00, Е-mail: upszn6808@ukr.net
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
|
4.
|
Закони України
|
Сімейний кодекс України
|
5.
|
Акти Кабінету Міністрів України
|
Постанова КМУ від 16.03.2017 року №148 Порядок
створення та діяльності сім’ї патронатного вихователя, влаштування, перебування дитини в сім’ї патронатного вихователя
|
6.
|
Акти центральних органів виконавчої влади
|
?
|
7.
|
Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування
|
Положення про управління соціального захисту населення Кам’янець-Подільської районної державної адміністрації
|
Умови отримання адміністративної послуги
|
8.
|
Підстава для одержання адміністративної послуги
|
рішення органу опіки та піклування про влаштування в сім’ю патронатного вихователя дитини
|
9.
|
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них
|
1. Заява про призначення соціальної допомоги та грошового забезпечення із зазначенням реквізитів особового рахунка, відкритого в банківській установі, або проведення виплат через державне підприємство поштового зв’язку;
2) копію договору про надання послуг з патронату над дитиною;
3) копію договору про патронат над дитиною або наказу служби у справах дітей у разі невідкладного влаштування дитини в сім’ю патронатного вихователя;
4) рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради про влаштування дитини в сім’ю патронатного вихователя;
5) копію акта про факт передачі дитини;
6) копію свідоцтва про народження дитини (у разі наявності);
7) довідку з місця навчання про розмір стипендії влаштованої в сім’ю патронатного вихователя дитини;
8) копію виписки з акта огляду медико-соціальної експертної комісії або медичного висновку лікарсько-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу про дитину з інвалідністю, виданої в установленому порядку МОЗ.
|
10.
|
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
|
Заява може бути подана в електронній формі (з використанням засобів телекомунікаційних систем, через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, зокрема з використанням кваліфікованого електронного підпису) структурному підрозділу з питань соціального захисту населення.
|
11.
|
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
|
Безоплатно.
|
|
У разі платності:
|
11.1
|
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата
|
?
|
11.2.
|
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу
|
?
|
11.3.
|
Розрахунковий рахунок для внесення плати
|
?
|
12.
|
Строк надання адміністративної послуги
|
Протягом десяти днів після подання повного пакету документів.
|
13.
|
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
|
Не повний пакет документів, не відповідає статусу.
|
14.
|
Результат надання адміністративної послуги
|
Виплата допомоги
|
15.
|
Способи отримання відповіді (результату)
|
Особисто заявником, або уповноваженою особою.
|
16.
|
Примітка
|
Зразок заяви додається.
|