Слобідсько-Кульчієвецька громада
Хмельницька область, Кам’янець-Подільський район

Кар’єра, навчання, бізнес: як служба зайнятості допомагає молоді

Дата: 10.06.2025 10:04
Кількість переглядів: 36

Фото без опису

Кар’єра, навчання, бізнес:

як служба зайнятості допомагає молоді

 

Хмельницька обласна служба зайнятості пропонує молоді широкий спектр послуг для успішного працевлаштування та розвитку кар’єри

Розвиток soft skills

Молоді люди можуть безкоштовно пройти тренінги з розвитку гнучких навичок (soft skills), які є незамінними на сучасному ринку праці. Серед тем — ефективна комунікація, робота в команді, тайм-менеджмент, критичне мислення, управління емоціями та інші.

Профорієнтаційні платформи

  • Платформа з профорієнтації та розвитку кар’єри: інструменти самодіагностики, тести на визначення професійних інтересів, особистісні профілі, поради щодо вибору професії.

  • Онлайн-курси, семінари, тренінги з планування кар’єри та підготовки до співбесід.

Сучасні вакансії

Щодня молодь може скористатися індивідуальним підбором вакансій на Єдиному порталі вакансій. Зокрема з початку року за сприяння Хмельницької обласної служби зайнятості було працевлаштовано 1,4 тис. Хмельничан віком до 35 років.

Підтримка підприємницьких ініціатив

Для молодих людей віком до 25 років, які мріють про власну справу ми пропонуємо молодіжний грант на відкриття власного бізнесу до 150 тис. гривень. Від початку дії такої програми 5 мешканців Хмельниччини відкрили кав’ярню, садовий центр, зоомагазин, надомну поліграфію тощо.

 

Чому варто звернутися до служби зайнятості?

Це безкоштовно, зручно, сучасно та ефективно. Служба зайнятості — надійний партнер у професійному зростанні та побудові успішного майбутнього.

Відвідайте найближчий центр зайнятості або сайт www.dcz.gov.ua

Гаряча лінія: 0 800 600 518 (безкоштовно)

 

 

 

 

Відділ комунікацій Хмельницького обласного центру зайнятості, пров. Шевченка, 10,  м.Хмельницький, Україна, 29000, (093)027-05-11, khm-ocz@kmocz.gov.ua.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора